Publicēts 6. septembrī, 2008.
Man šķita nedaudz jocīgi, ka portāls - draugiem.lv, kas teorētiski ir vislielākais reklāmas ņēmējs - interneta mēdijs, reklamē savus pakalpojumus.
Jā, draugiem.lv ir manuprāt ir visspēcīgākais reklāmas ņēmējs interneta vidē, Latvijā, jo tajā ļoti precīzi ir iespējams norādīt vēlamo mērķa auditoriju, līdz ar to reklāma ir efektīga, kā arī unikālo hostu skaits dienā ir liels.
Pirmā pusgada laikā reģistrēto lietotāju skaits desmitkāršojies, sasniedzot 102 tūkstošus un nākošā gada laikā vēl pieckāršojies, sasniedzot 519 tūkstošus. Šobrīd reģistrēto lietotāju skaits ir pārsniedzis 800 tūkstošus latviešu versijā. Vienlaikus Draugiem.lv darbojas arī citās valstīs. Kopsummā draugiem.lv portālu apmeklē 357 tūkstoši lietotāju, no kuriem katrs, vidēji dienā, portālā ienāk 3,8 reizes, rezultātā veidojot miljonu un gandrīz četri simti tūkstošus apmeklējumu dienā.
Bet vai tiešām, Latvijā inflācija dara savu un reklamēties gribētāju skaits ir sarucis, un piedāvātās iespējas reklamēties ir uzsvērti jāpiedāvā kreisajā malā, pie sadaļas Iesakām.
Interesanti ir arī paskatīties publicētās reklāmas cenas, pēc novietojuma portālā un reklāmas veida. Vēlreiz pierādās, ka visuzkrītošākā, kas, manuprāt, nebūt nav tā efektīgākā pieeja, ir visdārgākā.
!!!! PLZ registreejaties !!! (papelniisim kopā)